Veel gestelde vragen

Leest u aub onze veelgestelde vragen eerst door voordat u ons een bericht stuurt.

Wat zijn de verzendkosten voor een bestelling van Smart4eyes?

Voor bestellingen uit Nederland en Belgie, worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

Welke betaalmethoden worden geaccepteerd bij Smart4eyes?

SEPA-incasso, iDEAL, Belfius Direct Net, ING Home’Pay, Bancontact, SOFORT Banking, Creditcard en Giropay worden door smart4eyes geaccepteerd.

Hoe lang duurt het voordat de staarbox wordt thuisbezorgd?

De lancering van de staarbox was een overweldigend succes, door de corona crisis zijn veel staar operaties verplaatst, en moet er een inhaalslag gemaakt worden op oogheelkunde. De verwachting is dat onze voorraad hierdoor onder druk komt, wij raden dan ook aan de staarbox op tijd te bestellen om teleurstellingen te voorkomen.

Hoe veilig is winkelen bij Smart4eyes? Zijn mijn gegevens beschermd?

Natuurlijk zijn uw gegevens beschermd, u kunt op onze site zelf aangeven of u in de toekomst aanbiedingen van smart4eyes wilt ontvangen.

Wat gebeurt er precies na het bestellen?

Na het ontvangen van uw bestelling wordt verzending ingepland, u ontvangt een track and tracé van zodra uw staarbox op de post gaat.

Ontvang ik een factuur voor mijn bestelling?

U ontvangt een factuur in de mailbox, na betaling van uw bestelling.

Stuur ons een e-mail